VAG DSG ohjelmoinnit Pelkkä moottorioptimointi (ECU/ECM) ei aina riitä. Usein moottorioptimoinnin yhteydessä VAG -konsernin DSG / s-tronic vaihteistolla varustettujen autojen vaihdelaatikon ohjelmointi tulee samalla tehtäväksi, kelvollisen lopputuloksen saavuttamiseksi. Yleisin syy miksi myös DSG:n ohjelmaa pitää muuttaa, on sen ohjelmaan asetettu väännönrajoitus. Moottorivääntöä rajoitetaan moottoriohjainlaitteen (ECU/ECM) ohjelmassa, kuin [...]
Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6
Volkswagen Amarok (2H) 3,0 TDI V6 4Motion Volkswagen Amarokin (2H) facelift päivityksen myötä tuli myös uudet moottorit. Aluksi valikoimassa oli 150 kW (204 hv) DDXB ja 165 kW (224 hv) DDXC/DDXD versiot. Myöhemmin valmistaja lisäsi valikoimaan myös 190 kW (258 hv) DDXE version. Amarokissa käytetty V6 TDI moottori perustuu jo vuosia Audissa [...]